SKLADOVÉ ZÁSOBY

Snažím se o e-shop starat jak nejvíc je to v mých silách. Občas se ale bohužel stane, že včas nevyřadím produkt, který se mi prodal třeba ve stánku a vy jste rychlejší.

·

Také mívám naopak i víc kusů skladem, než většinou inzeruji. Je to z toho důvodu, abych právě předešla tomu, aby se položka nevyprodala dřív, než jí stihnu stáhnout. Je to začarovaný kruh 🙂

·

Bohužel není v mých silách mít úplně vše skladem a ve velkých počtech. Spoustu věcí mám pouze po jednom kousku, ale pokud to není vyloženě jedinečný kus (jako jsou třeba náramky z minerálů), tak není problém vyrobit víc kusů na objednávku. 

·

Výroba na objednávku trvá přibližně 3 – 7 pracovních dní. Občas je to i míň, ale vždy samozřejmě záleží na počtu objednávek, které právě mám a počtu objednaných produktů. E-shop se snažím stavět na první místo.

JAK BALÍM OBJEDNÁVKY

Snažím se být ohleduplná k přírodě. Samozřejmě nemůžu být 100% ekologická, už jen z důvodu, že nechci, aby vám mé zboží přišlo zničené. Nějaký obal mu tedy dát musím…

·

Objednávky balím především do recyklovaných krabic od jiných výrobců nebo z jiných objednávek. Zboží balím do bublinkových folií a sáčků, ve kterých mi přišel materiál na tvoření nebo mé soukromé věci. Spolupracuji také s místní vinotékou, takže je dost možné, že vám přijde výrobek v krabici od vína 🙂

·

Krabičky si také často sama vyřezávám z jiných krabic nebo kartonů.

DOPRAVA, DORUČENÍ ZBOŽÍ A OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ

Vaše objednávky odesílám prostřednictvím Zásilkovny nebo PPL.

·

U Zásilkovny si v pokladně jednoduše zvolíte, zda chcete balíček doručit na výdejní místo, do boxu nebo přímo na adresu. PPL je přímo na vaší adresu.

·

Osobní odběr je možný ve Vinotéce Rumburk, Nám. Lužické 104. Stačí si tuto možnost vybrat při objednávce a domluvíme se na předání.

·

Ceny služeb naleznete v pokladně, při dokončování objednávky.

PLATBA

Platba je zatím možná jen převodem na účet. Pro rychlejší platbu se vám vytvoří QR kód, který se vám zobrazí po odeslání objednávky. Najdete ho také v emailu se souhrnem objednávky.

 

Mám pro vás rovnou dvě bankovní spojení:

Moneta Money Bank: 244649666/0600

mBank: 670100-2226233447/6210

DOBÍRKA

PROČ NEPOSÍLÁM ZBOŽÍ NA DOBÍRKU?

Rozhodla jsem se zrušit možnost platby na dobírku a to hned z několika důvodů:

Výroba na zakázku – Některé zboží je vyráběno přímo pro vás na zakázku, přesně podle vašich požadavků. Nejedná se tak o běžné skladové položky, které bych mohla prodat někomu jinému.
·
Výroba na objednávku – Abych vám mohla nabídnout co nejširší sortiment, spoustu produktů musím nejdříve vyrobit. Některé jsou dostupné pouze v omezeném množství, jiné nejsou skladem vůbec, protože je vyrábím až na základě vaší objednávky. E-shop je pro mě ale prioritou a proto se po přijetí platby ihned pouštím do práce, aby vaše objednávka byla hotová co nejdříve a mohla k vám co nejrychleji dorazit.
·
Nepřevzaté zásilky – Bohužel jsem se v minulosti setkala se spoustou nevyzvednutých balíčků, které se mi vrátily zpět. To pro mě znamenalo zbytečné náklady na poštovné, balení a výrobu.
·
Zajištění férového obchodu – Při platbě předem mám jistotu, že objednávku myslíte vážně a že pro vás můžu vyrábět bez obav, že zboží nakonec nebude vyzvednuto.

 

Chci vám i nadále nabízet kvalitní produkty na míru, proto věřím, že platba předem je pro obě strany nejférovější. Děkuji za pochopení a vaši důvěru!

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nejprve vám napíši rozdíl mezi výrobkem na objednávku a výrobkem na zakázku:

 

Výrobek na objednávku, je produkt, který momentálně nemám skladem, ale běžně ho vyrábím. Design i provedení zůstávají stejné jako u zboží skladem. Tento výrobek můžete bez udání důvodu vrátit.

·

Výrobek na zakázku, je produkt, který vyrábím na míru podle vašich přání. Jedná se buď o originální nebo jedinečné kousky nebo výrobky, na kterých je váš text, datum, jméno atd. Jeho výroba zabere více času, než výroba produktu na objednávku (musím vytvořit grafiku, popřípadě vám jí odeslat ke schválení, pokud je to něco, co běžně nevyrábím atd.). TENTO VÝROBEK NELZE VRÁTIT ANI VYMĚNIT. Takový výrobek je pro mě dál neprodejný. Pokud mi ho vrátíte, tak vám za něj nemůžu vrátit peníze.

Moc vás tedy prosím, pokud si objednáváte něco na zakázku, tak si to promyslete, pište texty bez chyb, s diakritikou a zboží objednávejte jen pokud o něj opravdu stojíte.

 

Reklamace:

Pokud se vám s výrobkem něco stalo nebo přišel poškozený, neváhejte mě kontaktovat a určitě to vyřešíme ke spokojenosti obou stran. Zboží zatím nikam neposílejte. Napište mi na e-mail info@maderamia.cz číslo vaší objednávky a váš problém, popřípadě pošlete fotky. Používám také Whatsapp, tak mi můžete napsat i tam, pokud je to pro vás jednodušší. Najdete mě pod telefonním číslem +420 739 515 140

 

 

Vrácení zboží:

Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit do 14 dnů od doručení, bez udání důvodu.

·

POZOR! Toto neplatí pro výrobky vyrobené na zakázku (takový výrobek nelze vrátit, ani vyměnit) a pro poškozené zboží (k tomu slouží reklamace)!

Zboží vyrobené na zakázku je pro mě dál neprodejné. Pokud mi takové zboží vrátíte, tak vám nemůžu vrátit peníze.

 

 

Pro vrácení zboží stačí dodržet následující kroky:

 

Zboží pečlivě zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození.
Pokud je to možné, použijte původní obal.
Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité.

Napište mi do balíčku na papír své jméno, číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz. Víc není třeba.

 

Zásilku odešlete na adresu:

Anna Uchytilová, Vojtěcha Kováře 103/8a, 408 01 Rumburk.

Neposílejte balíčky na dobírku a do boxů. Takové zásilky nepřebírám!

 

Vrácení peněz:

Jakmile mi balíček dorazí, zkontroluji jeho obsah. Pokud bude vše v pořádku, tak vám maximálně do 14 dnů vrátím peníze na uvedený účet.


Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte mě kontaktovat na info@maderamia.cz. Ráda vám pomůžu! 😊

Nákupní košík